تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگی شرق تهران درب اتوماتیک خدمات درب برقی شیشه ای خدمات جک درب برقی خدمات جک بازویی پارکینگ خدمات تعمیر جک درب ریموت کنترلی پارکینگ تعمیروخدمات جکهای درب کشویی ریلی پارکینگ خدمات فنی تخصصی جک پارکینگ-مرکزتهران 09053320700
افراد آنلاین :

تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگی شرق تهران درب اتوماتیک خدمات درب برقی شیشه ای خدمات جک درب برقی خدمات جک بازویی پارکینگ خدمات تعمیر جک درب ریموت کنترلی پارکینگ تعمیروخدمات جکهای درب کشویی ریلی پارکینگ خدمات فنی تخصصی جک پارکینگ-مرکزتهران 09053320700

تعمیرکار آسانسور
تعمیرکار آسانسور
تعمیرکار آسانسور

تعمیر آسانسور به صورت تخصصی

تعمیر آسانسور کاری تخصصی است و بهتر است توسط شرکت های تعمیرات تخصصی آسانسور انجام شود. همانطور که می دانید هزینه های تعمیرات آسانسور بسیار زیاد است و به همین خاطر باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

شرکت تعمیرکار ارزان یکی از شرکت های آسانسور در کشور است که در زمینه تعمیر تخصصی آسانسور در تهران و کرج فعالیت دارد.

در ادامه درباره چگونگی تعمیر آسانسور و نکات مهمی که در خصوص آسانسورها باید بدانید توضیح خواهیم داد.

تعمیر آسانسور چیست؟

تعمیر آسانسور به مجموعه اقداماتی گفته می شود که باعث بهتر شدن عملکرد آسانسور شده و مشکلات فنی و خرابی آن را برطرف می کند. تکنسین ها و تعمیرکارانی که در زمینه خدمات تعمیرات آسانسور فعالیت می کنند باید توانایی عیب یابی آسانسور و نحوه برطرف کردن آن را بدانند.

تعمیرات آسانسور کاری مهم و کاملاً تخصصی است، زیرا آسانسورها مرتباً باید مورد بازرسی قرار بگیرند تا همیشه عملکرد درستی داشته باشند و تامین کننده امنیت ساکنین ساختمان در هنگام استفاده از این دستگاه باشند. عمر مفید این دستگاه بطور مستقیم با نحوه تعمیر و رفع خرابی آسانسور داشته که همواره باید به موقع انجام شود.

توجه به تعمیر آسانسور می تواند به حفظ ایمنی کاربران و افراد ساکن در ساختمان ها کمک کند. تعمیرات منظم و به موقع آسانسورها می تواند مانع بروز حوادث و خسارات مالی و حتی جانی شود، به همین خاطر همواره به مدیران و مالکان ساختمان ها توصیه می شود ایمنی آسانسورها را جدی بگیرند.

اهمیت تعمیرات آسانسور

در صورت خرابی آسانسور، تعمیر آسانسور باید توسط شرکت و تکنسین های متخصص انجام شود که توانایی سرویس آسانسور را داشته باشند. اگر با خرابی آسانسور مواجه شدید و آسانسور متوقف شد یا درب آن باز و بسته نشد، صداهای عجیب شنیدید یا متوجه تکان خوردن کابین شدید، بهترین کار تماس با یک شرکت معتبر برای تعمیر آسانسور است.

در شهرهای بزرگی چون تهران و کرج که ساختمان ها هر روز با ارتفاع بیشتری ساخته می شوند لزوم استفاده از آسانسور ها بیشتر از گذشته احساس می شود. همچنین تعمیرات آسانسور و سرویس و نگهداری از آن امری ضروری است. در سراسر کشور بصورت شبانه روزی و 24 ساعته آسانسورها در حال کار کردن هستند و اگر مشکلی به وجود آید و به آن توجه نکنید شاید مجبور به پرداخت هزینه های زیادی شوید.

آسانسورها همواره به تعمیرات و سرویس نیاز دارند. بسیاری از شرکت های معتبر آسانسور در جهان معتقدند که آسانسورها نیز مانند یک خودرو باید بصورت مدام بررسی شوند و اگر نیاز شد قطعات آسانسور را تعمیر و یا تعویض کنیم.

اگر آسانسور را به خوبی نگهداری و برای رفع خرابی آن به موقع اقدام شود، بین 15 تا 20 سال دوام می آورد. اما اگر قطعات مصرفی آسانسور که در طی زمان خرابی می شود را تعمیر یا تعویض نکنید، عمر مفید دستگاه کوتاه خواهد شد.

دقت کنید که گاهی با انجام خدمات تعمیر تخصصی آسانسور و سرویس و نگهداری به موقع آن، ممکن است به مرور زمان برخی از قطعات فرسوده شوند و قابل استفاده نباشند. در چنین شرایطی برای رفع خرابی باید قطعات فرسوده را تعویض کنید.

یک شرکت تعمیر آسانسور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیر آسانسور فرآیندی مهم و بسیار پیچیده است و باید توسط افراد متخصص انجام شود. اگر میخواهید با مشخصات یک شرکت تعمیر آسانسور خوب آشنا شوید به نکات زیر توجه نمایید:

دانش و تجربه : مهمترین چیز برای هر شرکتی که در زمینه تعمیرات آسانسور فعالیت دارد، داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه می باشد. اگر تکنسین شما دانش و تجربه کافی یا مدارک معتبری نداشته باشد نباید کار را به او بسپارید.

بکارگیری تجهیزات و ابزار مناسب : سعی کنید با شرکت آسانسوری کار کنید که دارای تجهیزات و ابزارهای مناسب برای تعمیرات آسانسور باشد. ابزارهایی که قابلیت سنجش و عیب یابی آسانسورها و تست و اندازه گیری پارامترهای مختلف را داشته باشد.

عیب یابی و تشخیص علت خرابی : پیش از اینکه تعمیر را شروع کنید، ابتدا علت خرابی را پیدا کنید. سپس با بررسی دقیق مشکل برای رفع عیب اقدام نمایید.

رعایت اصول و استانداردها : با تعمیرکار و سرویس کار هایی کار کنید که به رعایت اصول استاندارد و قوانین و دستورالعمل ها پایبند باشند. همچنین به نکات ایمنی مربوط به آسانسورها را به خوبی بدانند.

توانایی بررسی های ایمنی : تکنسین تعمیر آسانسور باید توانایی بررسی نکات ایمنی آسانسور را بداند تا بتواند عملکرد درست را ارزیابی کند. یکی از این موارد انجام تست هایی برای سنجش ایمنی و نکات ضروری دستگاه می باشد.

متعهد به زمان و دارای برنامه ریزی : در بسیاری از موارد توجه به زمان اهمیت ویژه ای دارد. یک تعمیرکار آسانسور باید بتواند تعمیرات را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان انجام دهد و برای کار خود برنامه ریزی داشته باشد تا تعمیرات باعث اخلال در کار ساختمان نشود.

دقت و مهارت داشتن : شرکت آسانسوری که باید کار تعمیرات آسانسور را انجام دهد، باید دارای مهارت و دقت کافی در این زمینه باشد. تعمیر آسانسور به مهارت، دقت و تجربه زیادی نیاز دارد. بنابراین مطمئن شوید که کار تعمیرات را به سرویسکارهای با تجربه و ماهر سپرده اید.

توجه به جدول زمانبندی تعمیرات آسانسور : تعمیرات بصورت دوره ای انجام می شود و کاملاً به نوع آسانسور شما و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. آسانسورهای مختلف را نمی توان با یک روش تعمیر کرد.

در صورتی که نیاز به خدمات آسانسور داشتید می توانید با شرکت تعمیرکار ارزان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

توجه به نکاتی گه گفته شد، می تواند هزینه تعمیرات آسانسور شما را کاهش دهد و همچنین باعث افزایش ایمنی و عملکرد بهتر آن شود.

مراحل تعمیرات آسانسور در شرکت تعمیرکار ارزان

همانند هر وسیله برقی و مکانیکی دیگری چون لوازم خانه و آشپزخانه و خودروها، آسانسورها نیز نیازمند تعمیر هستند و دچار خرابی می شوند. برای همین باید بدانید که در این مواقع با چه شرکتی برای تعمیرات آسانسور خود تماس بگیرید. خرابی آسانسورها را می توان با سرویس و نگهداری آسانسور در فواصل زمانی مشخص کاملاً برطرف کرد.

مراحل تعمیر آسانسور در شرکت تعمیرکار ارزان بصورت زیر قابل انجام می باشد:

عیب یابی اولیه : ابتدا تعمیرکار یا سرویسکار باید علت خرابی آسانسور را تشخیص دهد. سپس قسمت های مختلف آن را که شامل سیستم های الکتریکی، مکانیکی و الکترونیکی و حتی کابین آسانسور می شود را کاملاً بررسی کند.

تعمیر و تعویض قطعات معیوب : پس از عیب یابی، قطعات معیوب تعمیر و یا تعویض می شوند. ممکن است نیاز باشد تا موتور، کنترلرها، سنسور، کابین و حتی درب آسانسور را تعویض کنید.

آنالیز و تست مجدد : پس از تعمیرات، آسانسور باید دوباره تست شود و نحوه کار آن بررسی گردد. این آزمایشات به منظور ارزیابی ایمنی، توانایی تحمل بار، تست سرعت و غیره بر روی آسانسور انجام می شود.

انجام تنظیمات لازم : در صورتی که برای عملکرد بهتر آسانسور نیاز به انجام تنظیمات خاصی مانند تنظیم سرعت، زمان تاخیر، حساسیت سنسورها و سایر موارد باشد، باید توسط سرویسکار انجام شود.

آموزش نکات ضروری به مالک یا مدیر ساختمان : در مرحله پایانی تعمیر آسانسور نیاز است تا موارد ضروری به مدیر یا مالک ساختمان آموزش داده شود. یکی از موارد مهم آموزشی نحوه استفاده صحیح از آسانسور و رعایت نکات ایمنی و استانداردها است.

خدمات رسانی سریع تعمیر آسانسور

مهم ترین چیز برای ما اعزام برای تعمیر سریع آسانسور و رفع خرابی آسانسور فوری در کلیه مناطق تهران و کرج می باشد، در این صورت می توانیم مطمئن باشیم که مشتری از عملکرد ما رضایت داشته و هر بار برای سرویس ماهیانه آسانسور خود به مجموعه تعمیرکار ارزان مراجعه می کند. هربار که سرویسکار برای انجام بازدید ماهیانه آسانسور به محل مراجعه می کند، تمامی دستورالعمل های مربوط به سرویس و نگهداری از این دستگاه را چک خواهد کرد و به شما اطمینان می دهد که خدمات به خوبی انجام می شوند. البته آسانسورها را هر 6 ماه یکبار باید توسط مهندس واحد کنترل کیفیت بازدید و بررسی شود تا از عملکرد درست و ارائه بهترین خدمات آسانسور به شما مطمئن شویم.

بیمه آسانسور

کلیه آسانسورهایی که توسط شرکت تعمیرکار ارازن خدمات دریافت می کنند، تا یکسال بصورت کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکاتی در مورد تعمیر آسانسور

کشور سازنده یا برند آسانسور تفاوتی در چگونگی انجام تعمیرات آن ندارد. همه آسانسورها باید بطور منظم سرویس و نگهداری شوند. در صورت بروز مشکلات و خرابی آسانسور باید با شرکت های معتبر تماس بگیرید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافه برای تعمیرات آسانسور خود نباشید.

به هر کسی اعتماد نکنید

جدا از اینکه آسانسور شما به چه علتی خراب شده و چه تعمیراتی لازم دارید، انتخاب یک شرکت معتبر و با سابقه که از تعمیرکاران و سرویسکاران ماهر استفاده می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود، اهمیت ویژه ای دارد.

آسانسور از بخش های مختلفی درست شده است که هر کدام از آنها باید توسط تکنسین ماهر مورد تعمیر و نگهداری قرار بگیرند تا در آینده دوباره با خرابی آسانسور مواجه نشوید.

از هزینه کردن نترسید

شاید در برخی موارد هزینه سرویس آسانسور کمی زیاد باشد اما نباید برای رفع مشکلات آن دچار تردید شوید. اگر کار تعمیرات آسانسور خود را عقب بیاندازید ممکن است در آینده دچار مشکلات بیشتری شده و مجبور باشید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

در صورتی که نیاز به تعمیر تخصصی آسانسور داشتید، سعی نکنید به خاطر هزینه ارزان تر کار را به افراد بی تجربه بسپارید زیرا ممکن است علاوه بر خراب تر شدن قطعات آسانسور، برای ساکنین ساختمان نیز مشکلات ایمنی به وجود آید.

خودتان دست بکار نشوید

حتی اگر فردی فنی هستید هرگز خودتان اقدام به تعمیر آسانسور نکنید زیرا ممکن است نتوانید از پس عیب یابی آسانسور بر بیایید و مشکل را پیچیده تر کنید. برای همین بهتر است با یک تعمیرکار آسانسور و یا شرکت آسانسور تماس بگیرید که بصورت تخصصی در این زمینه کار می کنند.

آسانسور دستگاهی است که هر گونه مشکل در آن می تواند منجر به هزینه های مالی و جانی برای افراد شود و نباید بصورت خودسر و بدون دانش و مهارت کافی برای تعمیر آسانسور خود اقدام کنید.

کار را به تعویق نیاندازید

سرویس آسانسور کاری نیست که بخواهید آن را پشت گوش بیاندازید. هرگونه احمال در سرویس و یا نگهداری از آسانسور می تواند باعث خرابی بیشتر قطعات آن شود. حتی اگر آسانسور به خوبی کار کند هم باید بصورت ماهیانه بازرسی شود. آسانسور بصورت استاندارد ماهیانه نیاز به بازرسی دارد و این کار باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود.

چه زمانی نیاز به تعمیرات آسانسور داریم؟

آسانسور بصورت ماهیانه نیاز به سرویس دارد و بهتر است این کار توسط سرویسکار آسانسور انجام شود. همانطور که گفتیم آسانسورها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند و گاهی مجبور هستیم برخی قطعات را تعمیر یا تعویض کنیم. همچنین اگر کار تعمیر توسط افراد بی تجربه انجام شده باشد ممکن است مشکل پیچیده تر شود.

در صورتی که با علت خرابی آسانسور آشنایی کافی ندارید توصیه می کنیم برای افزایش آگاهی خود بیشتر مطالعه کنید. گاهی با تشخیص به موقع نشانه هایی از خرابی آسانسور می توانید هزینه تعمیر آن را به شدت کاهش دهید.

آسانسور صدا می دهد

یکی از سریع ترین روش ها برای تشخیص خرابی آسانسور، توجه کردن به صداهایی است که ممکن است از کابین آسانسور در حین کار شنیده شوند. اغلب ما بارها از آسانسور استفاده کرده ایم و اگر صدای نامتعارفی بشنویم حتماً مشکلی به وجود آمده است. در چنین مواقعی تنها کاری باید بکنید این است که با یک شرکت خدمات آسانسور در تهران و کرج تماس بگیرید.

آسانسور متوقف شده است

از عمده ترین مشکلاتی که برای آسانسورها رخ می دهد متوقف شدن و از کار افتادن آن است.

باز و بسته نشدن درب ها، توقف کامل آسانسور بین طبقات و سایر موارد می تواند از جمله مشکلاتی باشند که هنگام از کار افتادن آسانسور با آن مواجه می شویم. در چنین وضعیتی باید فوری با تعمیر آسانسور در تهران و کرج تماس بگیرید.

تغییر سرعت آسانسور

از دیگر دلایل خرابی آسانسور ها تغییر سرعت آن می باشد. آسانسورها به علت تعداد دفعات زیادی که بالا و پایین می شوند به مرور فرسوده شده و قطعات آن خراب می شود. از جمله مواردی که معمولاً تحت تاثیر قرار می گیرد کاهش سرعت آسانسور است. این حالت را می توانید در هنگام حرکت و یا توقف آسانسور متوجه شوید. در هر صورت باید خیلی سریع برای رفع خرابی آسانسور با شرکت خدمات تعمیر آسانسور در تهران و کرج تماس بگیرید.

اگر هر یک از علائم بالا را مشاهده کردید در اولین فرصت باید برای تعمیر آسانسور خود با یک شرکت معتبر و تخصصی تماس بگیرید.

همچنین اگر دستگاه دچار توقف های لحظه ای شد و یا زمان انتظار افزایش یافت نیز باید با تکنسین تماس بگیرید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

امروزه شاهد افزایش فن آوری های جدید در ساخت آسانسورها هستیم و پیشرفت تکنولوژی در این دستگاه نیز دیده می شود. آسانسورها همواره باید تعمیر و نگهداری شوند و برای اینکار هیچکس بهتر از یک تکنسین ماهر از یک شرکت خدماتی معتبر مانند تعمیرکار ارزان نیست که بتواند کار تعمیر آسانسور، سرویس آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور، مدرن سازی آسانسور، بازرسی آسانسور و دیگر خدمات آسانسور ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را برای شما انجام دهد.

در صورتی که آسانسور خراب شود، همه افرادی که در ساختمان ساکن هستند یا به آنجا رفت و آمد دارند دچار مشکل می شوند. در واقع از کار افتادن آسانسور می تواند اثرات منفی زیادی بر روی ساکنین داشته باشد و رفت و آمد را به کلی مختل کند. اگر آسانسور شما در یک ساختمان مسکونی است و به خدمات تعمیرات تخصصی آسانسور نیاز دارید می توانید در تهران و کرج با شرکت تعمیرکار ارزان تماس بگیرید.

خراب شدن آسانسور به مرور زمان اجتناب ناپذیر است و قطعات آن دچار فرسودگی و پوسیدگی شده و اگر تعمیر یا تعویض نشوند، باعث از کار افتادن آسانسور خواهد شد.

سرویسکاران آسانسور در شرکت تعمیرکار ارزان، با استفاده از روش های نوین برای برطرف کردن مشکل شما تلاش خواهند کرد. اگر آسانسور شما دچار مشکلات جدی شده باشد و نیازمند سرویس و نگهداری و حتی نوسازی باشد، ما در شرکت تعمیرکار ارزان بصورت شبانه روزی و 24 ساعته تمام تلاش خود را می کنیم تا با کمترین هزینه کار شما را انجام دهیم.

در این مجموعه همه افراد تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند و اگر نیاز به سرویس و تعمیر آسانسور داشته باشید خیلی سریع کار شما را انجام دهند. خدماتی که توسط تعمیرکار ارزان انجام می شود شامل تمامی دستگاه های بالابر و آسانسورها می باشد.

در شرکت تعمیرکار ارزان، کلیه خدمات نصب و نگهداری آسانسور بصورت حرفه ای انجام خواهد شد. همچنین خدمات ما به گونه ای است که حداقل هزینه را برای مشتری داشته باشد و این کار را فقط برای جلب رضایت شما انجام می دهیم. کلیه خدماتی که در این مجموعه انجام می شوند دارای ضمانت نامه بوده و خدمات پس از فروش ما نیز بسیار عالی می باشد تا همواره مشتری را از خود راضی نگه داریم.

شرکت تعمیرکار ارزان چگونه در تعمیر آسانسور به شما کمک خواهد کرد؟

شرکت آسانسور ما دارای تعمیرگاه تخصصی و مجزایی بوده و امکان تعمیرات شبانه روزی و 24 ساعته آسانسور را بصورت سریع و فوری و از 0 تا 100 برای شما ممکن می سازد. همچنین در اغلب ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کار تشخیص و عیب یابی آسانسور را انجام می دهیم و در زمینه فروش تجهیزات آسانسور و نصب و بازسازی آن نیز فعالیت داریم. ما در کلیه اموری که به این دستگاه مربوط می شود بصورت کاملاً تخصصی تسلط داشته و در این زمینه سابقه طولانی داریم.

اگر آسانسور کارگاهی یا هیدرولیکی دارید و خراب شده است می توانید برای تعمیرات آسانسور و رفع خرابی آن با ما تماس بگیرید تا با اعزام سرویسکارهای ماهر و حرفه ای برای عیب یابی دستگاه آسانسور سفارشی شما اقدام کنیم. همچنین برای افرادی که ساکن تهران و کرج هستند خدمات تعمیر آسانسور در تهران و تعمیر آسانسور در کرج توسط شرکت تعمیرکار ارزان بصورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید درخواست خود را بصورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین ازطریق تکمیل فرم درخواست تعمیرکار برای ما ارسال کنید تا خیلی سریع و فوری به آن رسیدگی شود.

نگهداری از آسانسور کاری دائمی است و همیشه باید آن را انجام دهید. زیرا در بیشتر موارد خرابی آسانسورها به علت عدم توجه به سرویس ماهیانه و اقدام دیر هنگام برای تعمیر و نگهداری آسانسور می باشد. با استفاده از اقدام به موقع می توانید علاوه حفظ ایمنی خود و دیگران از عملکرد درست آسانسور مطمئن شوید.

در بازرسی های ماهیانه همه بخش ها مورد بررسی قرار می گیرند. ابتدا تست و بازبینی سیم بکسل ها و پاراشون ها انجام می شود و بعد هم سطح بودن طبقات و وضعیت روغن کاری ریل ها بررسی خواهد شد. در پایان آچار کشی پیچ و اتصالات، تابلو فرمان، گیربکس آسانسور و در پایان وضعیت کابین مورد بازرسی قرار می گیرد. این موارد بصورت مداوم باید توسط تکنسین ارزیابی شوند.

خدمات تعمیر آسانسور در تهران و کرج

تعمیر آسانسور در تهران و کرج از جمله خدماتی هستند که توسط شرکت تعمیرکار ارزان انجام می شوند. تعمیرات آسانسور در تهران و تعمیر آسانسور در کرج بصورت 24 ساعته و شبانه روزی به منظور افزایش رضایت شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

همانطور که گفتیم، آسانسورها دارای قطعات بسیاری هستند که ماهیت الکترونیکی یا مکانیکی دارند و هر کدام از آنها می توانند دچار فرسودگی شده و باعث خرابی و تحمیل هزینه به ساختمان شوند.

ما وظیفه خود می دانیم با ارائه راهکارهایی برای مشتریان خود به آنها در قالب شرکت خدمات آسانسور برای سرویس و نگهداری این دستگاه کمک کنیم.

علاوه بر این دقت داشته باشید که هر گونه احمال در بررسی و انتخاب تعمیرکار آسانسور ماهر و باتجربه می تواند در دراز مدت هزینه های سرویس آسانسور شما را افزایش و عمر مفید آن را کاهش دهد.

در هر صورت اگر به تعمیر آسانسور در تهران و کرج نیاز داشتید می توانید شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

☄تعمیر درب ریلی پارکینگ کالیپسو ویتو پروتوکو سیماران بتا تهران کرج توسط ماهرترین سرویس کار درب ریموت سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰

☄متخصص خدمات جک درب ریلی سرویسکار ویژه جک دربهای ریلی بتا پروتوکو سیماران آلدو سوزوکی ویتوکالیپسو ☄تعمیر درب بازویی دولنگه و تک لنگه پارکینگ پروتوکو

ادامه مطلب »

☄تهرانسر تعمیرات جکهای درب ریموت کنترلی ریلی و بازویی سوزوکی آلدو یوتاب زومر بتا آریا کالیپسو در تهرانسر اکباتان مهرآباد شمشیری بیمه ستاری جناح پیامبر

بهترین کارشناس تعمیرات جک درب پارکینگ سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ☄مشکل درب کنترلی دارید ؟ ماهرترین سرویسکار درخدمت شماست سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ☄مگه میشه ؟ هم کارشناس خبره

ادامه مطلب »

☄تعمیرکار جک ریموت کنترلی پارکینگ کالیپسوویتوجنت آباد تهران کالیپسو ویتو پروتوکو سیماران

سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ⚒تعمیرکار جک درب برقی ریموت کنترلی کالیپسو فک ❗سرویس کار درب برقی کنترلی پارکینگ پروتوکو سوزوکی در غرب تهران و کرج ????کارشناس متخصص

ادامه مطلب »
جستجو
تماس فوری ( تهران و کرج )