تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ دولنگه و تک لنگه و ریلی و کرکره و شیشه ای اتوماتیک میرال تخصص ماست . به کسی نیاز ندارید ،چون ما هستیم . تعمیرکار جک پارکینگی نزدیک شما هستند . جک پارکینگ شما چه مشکلی دارد؟ جک پارکینگ شما چه نوع است ؟ -جک بازویی درب تک لنگه -جکهای بازویی دو لنگه -موتور درب پارکینگ ریلی(کشویی) -کرکره برقی اتوماتیک -درب شیشه ای سکشنال برقی – انواع راه بند

تعمیرکار ارزان با سابقه ای 20 ساله در زمینه فروش و تعمیر انواع درب ریموت و اتوماتیک، درب پارکینگ، درب کرکره برقی، تعمیر و سرویس آسانسور، چیلر، آیفون تصویری و دوربین مداربسته فعال است و برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود از تعمیرکاران و سرویس کاران با تجربه و ماهر و کارشناسان و مهندسان آموزش دیده با بیش از 10 شعبه در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به همشریان خود می باشد.

تعمیرکار ارزان در زمینه تجهیز، نوسازی و تعمیرات تخصصی انواع چیلرهای جذبی و تراکمی از 40 تن تا 1300 با کمترین قیمت با بهره گیری از سرویس کاران ماهر و باتجربه 20 ساله آماده خدمت رسانی در شهرهای تهران و کرج می باشد.

شرکت تعمیرکار ارزان یکی از مراکز تخصصی در زمینه سرویس و تعمیرات درب ریموت پارکینگ و انواع جک های برقی در تهران و البرز می باشد و اغلب برندهای مشهور و مختلف را عیب یابی و با کمترین هزینه تعمیر می نماید.

تعمیرکار ارزان در زمینه تعمیرات درب ریموت و آسانسور در کشورهای همسایه نظیر عراق، اربیل و عمان نیز دارای سوابق درخشانی می باشد.

خدمات تعمیرکار ارزان

برخی از پروژه های اجرایی در زمینه تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی

تماس فوری ( تهران و کرج )