افراد آنلاین :

تعمیرکار و سرویس کارو نصاب جک درب کنترلی ستارخان و صادقیه و طرشت تعمیر جک پارکینگ فردوس غرب فردوس شرق کاشانی ستاری باکری ستارخان طرشت

تعمیرکار آیفون تصویری
تعمیرکار آیفون تصویری
تعمیرکار آیفون تصویری
تعمیرکار آیفون تصویری
تعمیرکار آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری کاری تخصصی است برای همین باید از تعمیرکاران حرفه ای برای این منظور کمک بگیرید. عیب یابی و تعمیرات آیفون تصویری برای مدل ها و برند های مختلف نیاز به سابقه کار بالا و تخصص دارد. شرکت تعمیرکار ارزان یکی از بهترین شرکت های تخصصی در زمینه نصب، فروش و تعمیرات آیفون تصویری در تهران و کرج می باشد و از تکنسین های ماهر و آموزش دیده تراز یک کشور برای این منظور بهره مند است. در ادامه درباره چگونگی عیب یابی آیفون تصویری توضیحات کاملی ارائه می کنیم.

پروسه تعمیر آیفون تصویری در تعمیرکار ارزان چگونه است؟

روند تعمیرات آیفون تصویری در شرکت تعمیرکار ارزان هم بصورت حضوری در محل شرکت و هم بصورت تعمیر در محل انجام می شود. در این شرکت تعمیرات تخصصی تمام بردهای آیفون تصویری شامل برد دوربین و برد تصویر عیب یابی می شوند و ما برای این کار از بهترین تعمیرکاران تهران و کرج بهره می گیریم. تعمیرات آیفون تصویری در محل بصورت تلفنی و یا از طریق تکمیل فرم آنلاین در وب سایت ثبت شده و بر اساس اولویت نهایتاً تا 24 ساعت بعد یک تعمیرکار ماهر برای تعمیرات تخصصی به محل اعظام می شود.

عیب یابی پنل آیفون تصویری یا مانیتور داخل واحد

اولین چیزی که باید از آن مطمئن شد این است که مشکل فقط برای واحد شما ایجاد شده یا واحدهای دیگر هم درگیر این مشکل هستند؟ آیفون های تصویری در واقع دارای یک سیستم مرکزی یا پنل بیرونی مشترک هستند که همه واحدها به آن متصل می شوند و اگر این پنل خراب شود در واقع سیستم مرکزی برای همه واحدها دچار اشکال شده است. اما اگر فقط برای واحد شما یا چند واحد معدود این مشکل ایجاد شده است، یعنی فقط واحدها چند واحدی که مشکل دارند دچار قطعی کابل بوده که پنل بیرونی را تحت تاثیر قرار داده است. در نتیجه باید سرویس کار خرابی پنل و خرابی مانیتور را بصورت کامل بررسی کند.

آیا برد آیفون تصویری قابل تعمیر است؟

بیشتر افرادی که با شرکت تعمیرکار ارزان تماس می گیرند می خواهند بدانند که آیا برد آیفون تصویری قابل تعمیر است یا باید تعویض شود؟

  • در صورتی که آیفون تصویری واحد شما ساخت کره با شد و یا از برندهای معتبر باشد نباید از بردهای چینی برای تعمیرات آن استفاده کنید.
  • برخی آیفون تصویری ها داری برد یکپارچه هستند، در این صورت بهتر است برد معیوب را تعویض کنید زیرا هزینه تعمیرات این بردها خیلی گران تر از هزینه تعمیر آن می باشد.
  • آیفون تصویری هایی که به تازگی روانه بازار شده اند قابلیت تعمیر بیشتری دارند اما اگر لازم باشد باید برد آنها تعویض شود. لازم به ذکر است که در تعمیرات قطعه معیوب را تعویض می کنند و در نتیجه تعمیرات نمی تواند مشکلی برای برد ایجاد کند.
  • تعمیرات برد آیفون تصویری به مراتب بهتر از تعویض قطعات آن است البته باید تعمیرکار دارای مهارت، تخصص و تجربه کافی بوده و از تجهیزات لازم برخودار باشد. زیرا اغلب بردهایی که اکنون تولید و روانه بازار می شوند کیفیت نسبتاً کمتری دارند و متاسفانه گران تر نیز می باشند.

انواع بردهای قابل تعمیر آیفون تصویری

مانیتور یا نمایشگرها بخشی از آیفون تصویری هستند که داخل واحد نصب می شود. برای آیفون های تصویری که درون واحد نصب می شوند دو مدل برد وجود دارد که می توان آنها را بر اساس برند و نوع کاربری تقسیم بندی کرد. بر همین اساس انواع برد آیفون تصویری بصورت زیر می باشد:

  • برد دیپ DIP
  • برد اس ام دی SMD

از نظر نوع علمکرد هر دو برد تفاوتی با هم ندارند ولی از نظر ابعاد تفاوت هایی دارند که باعث تغییراتی در سایز آیفون تصویری می شود. بر همین اساس آیفون تصویری هایی که دارای بردهای دیپ هستند سایز بزرگتری دارند ولی مدل هایی که دارای برد SMD می باشند اندازه کوچکتری دارند. بنابراین آیفون های تصویری که امروزه در بازار وجود دارد بیشتر از نوع دیپ می باشند.

تفاوت تعمیر برد دیپ و SMD

در واقع تعمیرات بردهای دیپ و SMD تفاوتی باهم ندارند و فقط از نظر سختی تعمیرات و دقتی که باید برای تعمیر بردهای SMD داشته باشید با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع تعمیر بردهای SMD به دقت و مهارت بیشتری نیاز دارند و اگر تعمیرکار برد آیفون تصویری تجربه و توانایی کافی نداشته باشد ممکن است به مدارات اصلی برد آسیب بزند.

برای بررسی مشکل مانیتور آیفون تصویری که داخل واحد نصب می شود باید ابتدا آشنایی جزئی با قطعات مانیتور آیفون تصویری داشته باشید. این بخش نیز می تواند از بردها دیپ یا SMD ساخته شده باشد.

  • برد صدا و تصویر آیفون تصویری
  • برد دکمه ها یا کیبورد
  • TFT

آیا تعمیرات باعث افزایش عمر مفید آیفون تصویری می شود؟

تمام وسایل الکترونیکی در صورت تعمیر به موقع طول عمر بیشتری خواهند داشت. در واقع اگر آیفون تصویری شما خراب شده است و نیازمند تعمیرات می باشد بهترین است برای افزایش عمر مفید دستگاه زودتر اقدام کنید. در صورتی که آیفون تصویری کره ای کوناکس شما نیازمند تعمیرات تخصصی باشد، باید از قطعات اصلی استفاده کنید ولی برخی از سرویس کارها از قطعات چینی با کیفیت پایین استفاده می کنند که در درازمدت باعث کاهش عمر مفید دستگاه شده و حتی ممکن است آیفون تصویری شما بسوزد. اگر تعمیرکار به خوبی با قطعات آشنا نباشد و آنها را در جای درست قرار ندهد، امکان آسیب زدن به پی سی برد وجود دارد و حتی باعث سوختن آیفون تصویری می شود. بنابراین سعی کنید با تحقیق و جستجوی بیشتر در پی یافتن شرکت های معتبر در زمینه تعمیر آیفون تصویری در تهران و کرج باشید.

تعمیر حضوری آیفون شرکت تعمیرکار ارزان

وقتی از تعمیرات حضوری صحبت می کنیم در واقع یعنی شما باید خودتان آیفون تصویری را برای عیب یابی و سرویس به شرکت تعمیرکار ارازن بیاورید. در این صورت عیب یابی آیفون تصویری توسط تکنسین های ماهر انجام شده و پیش از اینکه تعمیرات را شروع کنند هزینه تعمیر و نحوه انجام کار را به اطلاع مشتری می رسانند. اگر با هزینه تعمیر آیفون تصویری تان مشکلی نداشته باشید سرویس کار شروع به انجام کارهای لازم می کند.

نحوه تعمیرات در محل آیفون تصویری

تعمیرات در محل متفاوت از تعمیرات حضوری است و ممکن است کمی زمان بر باشد. در این حالت ابتدا باید با شرکت تماس بگیرید و یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا بعد از گذراندن مراحل لازم تعمیرکار به محل اعزام شود. در صورتی که تعمیرات در محل ممکن باشد سوریس کار تعمیرات آیفون تصویری شما را انجام داده و بعد از آن هزینه را دریافت می کند. اما اگر تعمیرات نیاز به تجهیزات و بررسی بیشتری داشته باشد، سرویس کار آیفون تصویری شما را با ارائه رسید به شرکت منتقل کرده تا توسط تیم تعمیرات آیفون تصویری عیب یابی و مشکل آن کاملاً برطرف شود. در اینصورت بعد از انجام تست های لازم و محاسبه هزینه با شما تماس گرفته می شود.

تعمیر و عیب یابی آیفون تصویری در محل شما

عیب یابی آیفون تصویری در محل سکونت یا کار شما یکی از خدمات شرکت تعمیرکار ارزان در تهران و کرج است. تمامی سرویس کارهای تعمیرکار ارزان برای ارائه خدمات تعمیر در محل آیفون تصویری به آدرسی که به آنها اعلام می شود اعزام می گردند.

در این صورت تمام مراحل تعمیرات آیفون تصویری در منزل یا محل کار شما انجام می شود و در صورتی که به تعمیرات تخصصی یا تجهیزات خاص نیاز باشد می بایست برد یا قسمت هایی که باعث خرابی آیفون تصویری شده اند توسط تکنسین به شرکت منتقل شوند. بنابراین اگر سرویس کار لازم دید تا آیفون تصویری برای عیب یابی و تعمیرات تخصصی به شرکت منتقل شود برای کاهش هزینه ها و سرعت در انجام کار شما می باشد. در هر صورت معمولاً 24 ساعت برای تعمیرات کافی است و پیش از هر چیز هزینه تعمیرات را به شما اطلاع می دهیم.

روند بررسی تعمیر آیفون های تصویری

آیفون های تصویری برای اینکه کار کنند باید یک منبع تغذیه مناسب داشته باشند. درست مانند سایر دستگاه های الکترونیکی، آیفون های تصویری امکان خرابی زیادی دارند و در بیشتر مواقع علت آن خرابی برد تعذیه است که نیازمند تعمیرات می باشد. بردهای تغذیه در واقع وظیفه انتقال ولتاژ برق بین 14 تا 16 ولت را به برد قلابک بر عهده دارند. برد قلابک از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا با دریافت این ولتاژ می تواند برق مورد نیاز بخش های مختلف آیفون تصویری را تامین کرده و کار سوئیچینگ را انجام می دهد. ولتاژی که برای مانیتور، صدای زنگ و آیفون لازم است توسط این برد تامین می شود. اگر بردهای قلابک به مشکل بخورند خرابی آیفون تصویری را در پی خواهد داشت و این دستگاه باید تعمیر شود.

برد قلابک همچنین سوئیچ کردن تصویر و تنظیمات صدا و عمل روشن و خاموش کردن آیفون تصویری را انجام می دهد. بنابراین انتقال تصویر به برد از جمله کارهایی است که توسط برد قلابک انجام می شود. سایر بردها شامل برد حافظه و برد قطع کن مغناطیسی برای همه آیفون های تصویری وجود ندارند و فقط برخی از مدل های آیفون شامل این بردها می شوند.

آیفون های تصویری شباهت های زیادی به هم دارند. جالب است بدانید آیفون تصویری کوماکس یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در ایران است که کیفیت آن باعث شده است تا سایر برندها از روی آن کپی برداری کنند. در ادامه درباره روند تعمیرات تخصصی آیفون تصویری اطلاعات بیشتری ارائه می کنیم. آیفون های تصویری برای تعمیرات به زیر گروه های مختلفی قابل دسته بندی هستند.

  • مانیتوری که داخل واحد نصب می شود
  • پنل بیرون ساختمان
  • سوئیچر ها
  • ترانس و سایر متعلقات

آیفون های تصویری یک وسیله کاربردی برای ایجاد ارتباط بین واحدها و دربازکن می باشد. همینطور که مشاهده کردید قسمت های مختلف آیفون تصویری را نام برده و هر کدام را از نظر تعمیرات تخصصی بررسی کردیم. پیش از انجام هر گونه تعمیراتی باید عیب یابی به نحوی درست انجام شود. اگر آیفون تصویری کار نمی کند باید پیدا کنیم که علت خرابی آیفون تصویری چیست؟ بنابراین باید بتوانید پاسخ مناسبی برای این پرسش ها پیدا کنیم.

مزایای شرکت تعمیرکار ارزان

☄تعمیر درب ریلی پارکینگ کالیپسو ویتو پروتوکو سیماران بتا تهران کرج توسط ماهرترین سرویس کار درب ریموت سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰

☄متخصص خدمات جک درب ریلی سرویسکار ویژه جک دربهای ریلی بتا پروتوکو سیماران آلدو سوزوکی ویتوکالیپسو ☄تعمیر درب بازویی دولنگه و تک لنگه پارکینگ پروتوکو

ادامه مطلب »

☄تهرانسر تعمیرات جکهای درب ریموت کنترلی ریلی و بازویی سوزوکی آلدو یوتاب زومر بتا آریا کالیپسو در تهرانسر اکباتان مهرآباد شمشیری بیمه ستاری جناح پیامبر

بهترین کارشناس تعمیرات جک درب پارکینگ سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ☄مشکل درب کنترلی دارید ؟ ماهرترین سرویسکار درخدمت شماست سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ☄مگه میشه ؟ هم کارشناس خبره

ادامه مطلب »

☄تعمیرکار جک ریموت کنترلی پارکینگ کالیپسوویتوجنت آباد تهران کالیپسو ویتو پروتوکو سیماران

سید ۰۹۰۵۳۳۲۰۷۰۰ ⚒تعمیرکار جک درب برقی ریموت کنترلی کالیپسو فک ❗سرویس کار درب برقی کنترلی پارکینگ پروتوکو سوزوکی در غرب تهران و کرج ????کارشناس متخصص

ادامه مطلب »
جستجو
تماس فوری ( تهران و کرج )